LYYLI 3 vuotta

Muistan kuin eilisen päivän, kun Lyyliä kävin katsomassa. Testasin neljää eri pentua ja kun Lyyliin ensimmäistä kertaa käsilläni koskin, minulle tuli välittömästi tunne "tää pentu on ollut mulla ennenkin" - tästä en sillä hetkellä puhunut kellekään:). Kun Lyyli sitten haettiin kotiin, näen vieläkin silmissäni kun Lyyli odotti rappusilla kun autosta nousin ylös. Sen häntä vispasi vimmatusti ja koko keho huokui "ihanaa sä tulit". Kuinkas muutenkaan, kyyneleet siinä virtas. Lyyli on ensimmäinen pentu jota hakiessa kyyneleet ovat virranneet, niin paljon se huokui sanomaa jonka vain minä ja Lyyli sillä hetkellä ymmärsimme.

Näin ne eläimet vain puhuu. Olen onnellinen että olen saanut kokea tämän "eläimen puheen" pienen pennun kanssa, joka välittyy vain minun ja koiran välillä. Myös Pepin kanssa sain intiution, mutta se oli hiukan toisenlainen. Jokaisen koirani kohdalla on ollut pieni intiutio, mutta Lyyli ja Peppi - niiden kohdalla se on ollut erittäin vahva ja koskettava.

Kun olen videoita tehnyt Lyylistä ja Pepistä, niin olen tarkoituksella valinnut sellaisen kappaleen joka kuvastaa juuri sitä hetkeä ja antaa tietyn sanoman. Peppi ja Lyyli ovat molemmat tulleet minulle /meille surun keskellä ja juuri musiikki antaa sen sanoman joka on ajatuksissani. Tässä yksi esimerkki: LyylijaPeppi joka löytyy videolinkistä www.tokoleo.1g.fi/kuvat  ja sieltä Pepin videoiden takaa. Suoraa linkkiä en tähän saa laitettua ja youtuubiin en viitti kaikkia laittaa.

Oikein hyvää sykysyä kaikille!